luni, 14 aprilie 2014

                                      TMI     Tag



1)Cu ce esti imbracata ?

               Acum port o bluza rosie si o pereche de pantaloni negri.

2)Ai fost vreodata indragostita ? 

             Da

3) Ai avut vreodata o despartire oribila ? 

             Nu

4) Ce inaltime ai ? 

             1.70 (m)

5)Ce greutate ai ?

            Nu m-am cantarit de mult timp,dar ultima oara aveam 55kg

6)Ai vreun tatuaj ? 

            Nu

7)Ai vreun piercing ?

           Nu

8)Emisiunea preferata ? 

         Am mai multe :Romanii au talent,Masterchef,Romania danseaza,Vocea Romaniei

9)Trupa preferata ? 

         Voltaj

10)Ceva ce iti lipseste ? 

         Copilaria :(

11)Melodia preferata?

        Celine Dion-Pour que tu m'aimes encore

12)Cati ani ai ? 

         17 ,dar pe 30 aprilie fac 18 

13)Ce zodie esti ?

         Taur

14)Ce calitate cauti la un partener ?

        Sa fie sincer ,darnic si sportiv

15)Citatul favorit ?

          " Cele mai importante două zile din viața ta sunt ziua în care te-ai născut și cea în care afli de ce."      (Mark Twain)

16)Care este actorul tau favorit ?

            Richard Gere

17)Culoarea favorita ? 

             Albastru deschis,mov

18) Ce faci cand esti suparata ? 

               Ma gandesc la momentele fericite din trecut

19)Cat timp iti ia sa faci dus ? 

               20 min

20) In cat timp esti gata dimineata ? 

               O ora 

21)Te-ai batut vreodata ? 

              Nu

22) Ce iti face plăcere?

              Sa ascult muzica

23) Ce nu iti face placere?

             Sa sterg praful

24)Motivul pentru care te-ai alaturat comuitatii Youtube ? 

           Sa urmaresc mai multe canale de beauty

25) Ce fobii ai ?

           Nu am fobii

26) Ultimul lucru care te-a facut sa plangi ? 

           Sincera sa fiu nu mai stiu 

27) Ultima data cand i-ai spus cuiva "te iubesc " ? 

          Parintilor mei 

28) Ce semnifica numele tau de Youtube ?

          Numele meu

29) Ultima carte citita ?

         Chimie perfecta de Simone Elkeles

30) Cartea pe care o citesti acum ? 

          Pe aripile vantului de Margaret Mitchell

31) Ultima emisiune la care te-ai uitat ? 

            Romania danseaza

32) Ultima persoana cu care ai vorbit ? 

             Mama 

33) Cu cine ai vorbit ultima data prin mesaje ?

            Cu prietena mea cea mai buna

34) Mancarea favorita ? 

           Lasagna

35) Locul pe care vrei sa-l vizitezi ? 

           Paris

36) Ultimul loc pe care l-ai vizitat ? 

           Sibiu

37) Ai o pasiune?

          Dansul

38) Ultima data cand ai sarutat pe cineva ? 

         Mama

39) Ultima data cand ai fost insultata ? 

         Incerc sa nu bag in seama insultele

40) Care este tipul de dulciuri care iti place ? 

         Prajiturile

41) La ce instrumente canti ? 

          Nu cant la niciun instrument ,dar mi-ar placea sa cant la pian

42) Bijuteria preferata ?

         Am un lantisor pe care l-am primit de la mama mea

43) Ultimul sport pe care l-ai practicat ?

        Fac in fiecare zi diverse exercitii

44)Ultimul cantec pe care l-ai cantat ? 

        Nu cant

45) Modul favorit de chat ?

        Facebook

46) Ultima data cand ai iesit cu cineva ? 

       Cu prietenii mei

47) Cine ar trebui sa raspunda la aceste intrebari data viitoare ?

       Cine doreste 

Acest tag l-am luat de pe acest canal  ,este o fata minunata pe care va invit sa o vizitati 

       Va invit si pe voi sa faceti acest tag !

                                             Pupici

  




 


2 comentarii: