sâmbătă, 17 mai 2014

                                           Emties 2


Acste produse le-am terminat in cursul a 3 luni.

Si sa incepem....

Deodorantele Dove pe care le cumpar la nesfarsit :),celalt de la Oriflame ,paradise, nu mi-a placut

Gelurile de dus Balea ,sunt foarte ieftine si bune ,lotiunea de corp de la Avon cu ulei de argan mi-a placut ,hidrateaza pielea ,si intra putin mai greu in corp

Crema sebo-reglatoare si gelul spumant antimicrobian de la Gerovital Plant ,le cumpar de aproximativ 2 ani si imi plac foarte mult,crema de castraveti de la Lady's ,desi toata lumea o lauda mie mi-a creat o iritatie pe fata asa ca de la mine are un minus ,crema revitalizanta Solutions Avon imi place foarte mult ca hidrateaza si intra foarte repede in piele.

 Rimelul Supershock max Avon care il recumpar ,este rimelul meu preferat ,ofera volum si alungire.2 luciuri de buze :unul de la Oriflame si unul no name,care nu erau terminate ,dar le aveam de mult timp si era cazul sa le arunc .

 Parfumul So nice de la Oriflame care mi-a placut foarte mult,un spray de corp de cirese care a fost ok 

Crema de picioare Oriflame:hidrateaza foarte bine 

Crema de corp cu nuci de la Oriflame am primit-o de la Alina Panait si mi-a placut foarte mult ,si o acetona oarecare.

Din pacate am uitat sa fotografiez deodoratul Silk de la Oriflame...:(

Pe data viitoare pupici:*





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu