duminică, 16 martie 2014

                                    Favoritele iernii

 

 

Ingrijirea tenului:




  • Unguentul cu pelin:un produs foarte bun care m-a ajutat sa scap de cosuri mult mai repede 
  • Crema de zi revitalizanta de la Solutions :intra foarte repede in piele si hidrateaza destul de bine
  • Crema Sebo-Regatoare purificatoare (Gerovital):matifiaza  foarte bine tenul
  • Gelul spumant antimicrobian(Gerovital):il ador,curata foarte bine tenul
  • Demachiantul Bioten:demachiaza destul de bine

Make-up








  • Paleta I-divine The Original (Sleek):o paleta versatila cu care poti crea atat un machiaj de zi cat si un machiaj de seara
  • Fondul de ten Match Perfection (Rimmel):are o acoperire medie
  • Pudra pulbere Ideal Flawless(Avon):este o pudra buna si nu incarca tenul
  • Corectorul Wake me up(Rimmel):acopera foarte bine cearcanele ,dar si imperfectiunile
  • Setul de sprancene (Essence):un produs foarte bun
  • Rimelul SuperShock Max(Avon): cel mai bun rimel pentru volum pe care l-am incercat si IL RECOMAND CU MULTA CALDURA
  • Ruj Luxe,nuanta polished rose(Avon):foarte hidratant si rezista binisor
  • Cutiuta minune(Oriflame):un produs superb ,l-am folosit pentru hidratarea buzelor si a cuticulelor
  • Tus Luxe ,nuanta black luxury(Avon): nu prea rezista 
Ingrijirea parului
  • Sampon Head&Shoulders cu lamaie:un produs bun
  • Balsam Head&Shoulders cu mere verzi:are un miros superb care se pastreaza pana la urmatoarea spalare
  • Tratamentul cu ulei de argan (Avon):imi place foarte mult,imi hidrateaza foarte bine varfurile
  • Spray cu ulei de argan(Avon):impreuna cu uleiul a facut o treaba foarte buna
Ingrijirea corpului 



 
  • Crema de picioare cu glicerina(Avon): un produs bun ,eu nu am nevoie de o hidratare foarte mare ,pe mine m-a ajutat
  • Lotiune de corp cu ulei de argan(Avon):hidrateaza foarte bine si are un miros placut
  • Deodorantul cu bila de la Silk(Oriflame):are un miros foarte placut si mi-a placut foarte mult pentru ca are 0% alcool
Accesorii
  • Bratara de argint:aceasta am gastigat-o la la un giveaway facut de Alina,caruia ii multumesc foarte mult va las canalul ei de youtube :Mikky Michellee
 

Parfum


  • Parfum Rare Diamonds(Avon):este elegant si mi se potriveste perfect,are o rezistenta foarte mare 

     

    Random favorites

    •  filmul The Notebook:un film superb

       Rochie rosie Bershka

        



      Daca dorita sa deveniti reprezentat Avon va astept cu mare drag in echipa mea,ma puteti contacta pe pagina mea de facebook: Karla Beauty-Girls.
      Sper ca va placut si nu v-am plictisit ,daca doriti un review la un produs il fac cu mare placere.
      Voi ce favorite a-ti avut?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu