duminică, 30 martie 2014

                               Oriflame Collection






Aceasta este mica mea colectie de produse Oriflame.Am vazut un clip pe youtube de acest gen si m-am gandit sa-l fac si eu ,sper sa nu se supere ,clipul de pe youtube il gasiti aici.
Le-am impartit pe categorii:
PARFUMURI:

 De la stanga la dreapta:Eclipse,Voyage Voyage,Ice,Air,Eclat,Elvie,Giordani White Gold,Midnight Pearl
Preferatul meu este, cu siguranta Giordani White Gold
 In aceasta categorie am inclus si Spray-ul Paradise

LUCIURI DE BUZE:

De la staga:un creion de buze(nu stiu din ce gama este l-am primit si din pacate s-a sters tot de pe el),un liciu de buze in mai multe nuante de roz,First Date, ultimul este in nuanta Pink Sugar( nu stiu din ce gama )

SKINCARE:

Crema de corp si deodorantul din gama Silk (le iubesc),am avut si crema de maini ,dar am terminat-o

ACCESORII :
B

Bratara si lantisorul de la parfumul Midnight Pearl

INGRIJIREA PICIOARELOR:



Crema Antiperspiranta,Scrab cu capsuni,Crema intens hidratanta,Crema hidratanta cu scortisoara,Crema revigoranta,Pila pentru calcai

OJE:

2 Oje din gama Very me:Cherry,Cassis;si cea de jos este o Oja din gama Giordani Gold-Pearly Nude(pe aceasta am uitat sa o includ in poza de grup)

INGRIJIREA MAINILOR SI A UNGHHIILOR:

Crema de maini cu nuci ,trusa de unghii de la Giordani Gold

MAKE-UP:


Creion de ochi verde,Pensula cu doua capete pentru aplicarea fardului

CUTIUTA CU MINUNI :
Un produs exceptional






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu